Tuesday, October 27, 2009

Bukan Diriku...

Bukan Diriku

Setelah kufahami ku bukan yang terbaik
Yang ada di hatimu
Tak dapat kusangsikan
Ternyata dirinyalah yang mengerti kamu
Bukanlah diriku ..

Kini maafkanlah aku
Bila aku menjadi bisu kepada dirimu
Bukan santunku terbungkam
Hanya hatiku berbatas 'tuk mengerti kamu
Maafkanlah aku..

Chorus :
Walau ku masih mencintaimu
Ku harus meninggalkanmu
Ku harus melupakanmu
Meski hatiku menyayangimu
Nurani membutuhkanmu
Ku harus merelakanmu

Dan hanyalah dirimu
Yang mampu memahamiku
Yang dapat mengerti aku

Ternyata dirinyalah
Yang sanggup menyanjungmu
Yang ramah menyentuhmu
Bukanlah diriku..

Lagu Samsons yang tetiba aku suke sgt dgr...mgkn aku tgh dlm mood emo kot...sbb tu layan lagu-lagu emo je...tp setiap lirik tu btl2 menyentuh perasaan aku... ya...memang bukan aku pilihannya dan aku redha...mungkin aku bkn yang terbaik berbanding 'dia' yang sempurna di matanya...Nothing much to say... Semoga berbahagia dan aku pasrah dengan ketentuanNya...


My Lil' Heart : Aku redha....


2 comments:

~aSHa~ said...

kak meke dah kawin ke...mulianye hati akak..bleh redha...bagusnye...

fuzzypeach said...

asha : ntahla...akak mls nak amik tau...yg penting akk da berusaha sehabis mungkin tp ini jugak yg dia pilh so akk redha je la...akk yakin pasti de hikmah disblik sumer ni...

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates