Tuesday, March 24, 2009

Perasaan..

Pagi ni cam biasa kuar umah kul 7.30 pg... malas nak kuar awal2 if not jem cos ramai yg nak antar ank ke skool n mgkn ramai msk keje kul 8 kot.. cam biasa sblm smpai ofis sggh isi mnyak jap kat shell... rasanya bangla pump attendant tu pun da kenal muka aku..tiap2 pagi isi mnyak..otw nak masuk shell tetiba dapat kol dari mr x tanya kat ner? den aku jwb nak isi minyak jap.. pastu dia ckp dia tgk kat tgkap.. aku pn pelik, buang tebiat agknya org tua ni.. msa si bangla bz mengepam minyak kat keta aku, aku jeling kat pejabat mr x kot dia ada kt tingkap n wat a surprise dia mmg tggu kat stu... it really makes me happy.. tp dlm hati ikhlas ke dia menyayangi aku atau sekadar syarat untuk nk dapatkan sesuatu....salah kah aku berpk camtu???stlah selesai, bangla tu sempat puji mata aku... cantik katanya.. thank u mr bangla... a gud stat for today... w'pun ekceli mood x berapa nak ok since my 2nd day piyet...sblm msk highway mr x sempat lambai tangan.. im so touched.. kekadang aku confuse dgn diri aku.. perlu kah aku beri peluang terakhir pada mr x n kecewakan 'Zara'? sdgkan disaat kejatuhan aku 'Zara' x penah jemu berada di sisi aku...

sepanjang perjalanan ke opis aku termenung jauh... pe kesudahan hdp aku.. dengan mr x aku x nampak lagi pe kesudahan kami w'pun kami da berbaik..perasaan curiga sentiasa timbul dlm hati aku dan kekadng menjadi punca kami berbalah..aku akui dia da mula berubah tp there are few tings yg blm berubah dan mencurigakan... panggilan yg bff aku buat pd BS tu masih terngiang2 di telinga aku.. BS begitu yakin yg mr x akan menikahinya... betul atau tak hanya dia, mr x dan ALLAH saja yang tau.. kekadang hati kecil bertanya.. pe yang mr x nak dari aku???? aku tau sejak mengenali BS hatinya hanya pada BS dan perasaan pd aku smkin pudar.. dan perasaan aku pula pda mulanya hancur berkecai...tp stelah berbincang dengan both family for da sake of Nur Damia Batrisya.. aku cuba bungakan kembali perasaan aku padanya.. dan sememangnya aku akui agak sukar untuk aku melupakannya walau pun pe yang dia lakukan pada aku sememangnya MENYAKITKAN!!!!!


Tetiba lagu 'Sempurna' by Andra and The BackBone bermain di cd kegemaran ku... lagu ini mengimbau kembali saat2 manis kami bertiga (me,mrx&batrisya).. rasa hdp in begitu sempurna tpi slepas 25092008, segala2nya MUSNAH!!!! after 5 yers together... skarang lagu D'Masiv 'Cinta itu Membunuhku' sering menemaniku ketika memandu...smpai batrisya pn boring agknya asyik repeat lagu tu...lirik lagu tu btl2 meninggalkan kesan pd diri aku..kul 8.35 pg sampai opis trs punch kad kat mr x n 'Zara'... memula semuanya ok tp bila keep on reminding ttg bil Celcom yang RM1.95 tu aku da mula bosan..bknya apa since last thursday saying da same ting..siyesly aku mmg pantang orang dok ulang perkara yang sama banyak kali.. aku x tau nape but dats me.. mgkin ni salah satu perangai buruk aku tp aku mmg x blh.. even wif my parents/family or even mr x..

kul 12.30tgh bff ajak lunch kat alamanda.. memula mmg malas nak pegi cos dengan x selesanya piyet plus tension bla Zara asyik paksa bayar bil dia yg x seberapa n da main reason x nak kaco line cos i thought nak bg ruang she n 'dia' settle down problem diorang... tp setelah bff memujuk byk kali, akhirnya aku tewas... gpun leh gi byr bil celcom Zara so dat pas ni x yah nak ungkit2 lagi.. dia btl2 spoilkan mood tgh aku smpai nak mkn pn x slera...pas da selesai sumer ktorang terus blik.. aku x nak komen lebih2 wat akceli happen between bff and 'dia'.. biar diorang setel sendiri... aku x nak campor.. tp sempat la 'dia' perli aku cos aku bgtau Zara suh kol dia.. is it wrong i did dat for da sake of our frenship... i want da best for my bff and i really pity her..

k la da x tau nak tls pe lagi yang penting... hari ni mmg x best, boring n bosan...

Lil' Heart : Terlalu Cinta (Rossa)


0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates