Wednesday, March 30, 2011

Salam Dari Namibia

Salam... Sorry lmbat update... da lama nk update tp.. masa x mengizinkan...Rasanya ramai yang da tau aku skg kt Windhoek, Namibia...Alhamdulilah aku, Tisya, Mak, Abah ngan adik aku selamat sampai di bumi bertuah Windhoek, Namibia pada 8 Mac 2011@1150pg waktu tempatan lbh kurang kul 5.50 ptg waktu Malaysia... Perjalanan dari Malaysia ke Namibia lebih kurang 12 jam... 10 jam dalam MAS pastu transit di Johannesburg sebelum berlepas ke Windhoek dengan penerbangan South Africa Airline selama 2 jam...Nasib baik la nek Biz Class klu economy x tau la nk ckp...btw, a xillion thanx to my bff Eryn and Zura, Kak Yan dan En. Z sebab sudi anta aku ke Epot semalam... tak lupa juga my x-opismate, En. Azwar, Pn. Intan, Maryam, Nawal dan Mieza walaupun kte cma sempat jmpa di Alamanda tp pemberian yang kalian hadiahkan sangat bermakna... tqvm... hanya Allah saja yang akan balas jasa kalian semua Amin....


Sepanjang dlm flite tu aku ngan Tisya asyik membuta...nk wat pe lg kan tp sempat gak la layan movie 'Burlesque' lakonan Cher ngan Christina Aguilera... blh la tahan... layanan dari pramugara dan pramugari sgt 1st class... patut lah MAS dpt byk awards... Two Thumbs Up for MAS!!! sementara transit kt Jo'burg ni sempat la posing sket2...

Tisya yg keboringan tgh melayan game kat lappy mummy




wif my Tisya dearest kt Coke Vending Machine



kat depan kedai souvenir...gagah nk gak amik gmbar zirafah tu...



Me and My beloved mum...




Pemandangan dari luar South Africa Airline sebelum berlepas dari
Johanessburg International Airport



Pemandangan dari atas semasa hampir tiba di Windhoek, Namibia




Pemandangan sewaktu baru 'touch down di Hosea Kutako International Airport


Sampai je kt Hosea Kutako International Airport, kami sefamily dijemput oleh Encik Ariffen dan Adlina (Lin). Sampai saja kitorang terus masuk ke rumah penginapan aku sebelum masuk ke rumah sendiri…Alhamdulilah rumah yg disediakan agak besar Cuma ada dua bilik. Aku xde pilihan lain selain dari berkongsi bilik ngan adik aku….huhu…redha je la… walaupun dalam hati x berapa selesa… sebab aku mmg layak dua bilik je since parents aku pn ikut so aku mengalah J…pas rehat, mandi n lunch ingatkan blh rehat…tetiba lin sampai and ajak aku ke ofis… baru ingat nk layan tido seround dua…tapi demi tugas aku gagahkan juga diri ke ofis… tp yang x sangkanya pagar kt sini sumer guna remote…hebatkan…advance tu… so these are some piccas yg smpat aku snap suasana kat Klein Windhoek..enjoy...




Pemandangan dari luar rumah, rumah aku no 3




Pemandangan dari depan rumah





bilik tdo aku ngan adik aku...sedey...huhu...


My Lil' Heart : bersyukur dengan kurniaan dari Nya...
p/s : Beb and Ainol thanx for da lovely sweater for me and Tisya... appriciate sgt...luv u muahhhh

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates