Tuesday, April 5, 2011

Day 1 in Windhoek, Namibia

Sepanjang perjalanan ke ofis aku tengok pemandangan sgt crowded dgn kawasan perumahan but da best part is sgt2 peaceful, x byk keta, pemandangan yang cantik (dikelilingi bukit)… rasa tenang sangat…Sampai di ofis aku berkenalan dengan sumer staff…basicly staff x ramai…Local Staff de 6 orang Rebecca (Chief Clerk), Esther (Receiptionist), Ricky (Amb’s Driver), Daniel (Driver), France (Senior General Worker)dan Matthews (Cleaner)…sumer staff sgt frenly, harap2 diorang boleh bantu aku nanti since hanya aku ngan En. Ariffen saja yang ada…Kat Ofis lin pun mula terangkan pe keje seharian aku nanti, pastu kami sign nota serah tugas…basicly keje di perwakilan sama saja seperti di HQ. So, since tgh de mood nk amik gambar, tu pun guna henpon murah NOKIA E5 aku, so de a few pix gmbar ofis baru aku...




Pemandangan dari pintu masuk ke Perwakilan




Pintu Masuk ke Perwakilan




Close-up Pintu Masuk...Chantek kan...




Pemandangan ke Aras Bawah menghala ke Ruang Tamu dan Pantry




Pintu Masuk ke Pejabat aku dan Bos aku...heheheh




My Lil' Heart : Penat tak abis lg...huhu... bla blh rest ek? cptla ari Sabtu...

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates