Wednesday, June 24, 2009

Being TAGGED



Arini tetiba de mood nak meng'update'kan blog ni stelah sekian lama terbiar...smpai BFF ajak gi Alamanda pun aku tolak secara halus...bimbang keterujaan aku akn hilang...Tag ni pun utang lama yang aku cuba lunaskan slps bbrp kali diingatkan oleh BFF...to BFF sorry 4 a late reply...n sorry 4 letting u down...aku janji esk kte gi Alamanda ek..


1. Bekas kekasih saya adalah :

..lelaki-lelaki yang bermacam ragam...mklm la mula bercinta seawal darjah 2 (confirm chenta monyet)...tp byk pengalaman n pengajaran yg aku pelajari...wonder pe la diorang wat skang...

2. Saya sedang mendengar :

..lagu Alyah - Tak Mungkin Kerna Sayang... w'pun lagu tu da agak basi tp lyrics nya...woo...bikin seseorang tersentap kut...hehehe

3. Mungkin saya patut:

..Turunkan lagi berat bdn sya yang semkn membuak2 naiknya....

4. Saya suka :

..kalau org amik berat ttg saya...rasa dihargai sgt2 hehehe...

5.Sahabat-sahabat baik saya :

..alwiz b there bla sya mmerlukan...so far sumernya x mengecewakan...

6.Saya tak paham :

..kenapa ssh sgt nak kecapi bahagia? (sigh)

7.Saya kehilangan :

..berat badan yang unggul huhu.....

8.Ada yang berkata :

..mata saya cantik...btl ke?hehehe...Allhamdulillah..syukur dengan kurniaan tuhan...

9.Makna nama saya :

..ntah la...rasanya x de maksud kot yg pasti nur adalah cahaya...

10.Cinta itu adalah :

..Cinta itu terlalu universal...terlalu luas maksudnya..
pada saya cinta saya hanya satu...sekali jatuh cinta akn selama-lamanya cinta itu kekal di hati..
Cinta itu perlukan komitmen...Cinta perlukan komunikasi yang baik...Cinta perlukan kejujuran dan Cinta juga perlukan pengorbanan.. tepuk dada tanya selera..ada brani untuk jatuh cinta?..

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :

..merindukan saya...dan mungkin juga tgh dihantui rasa bersalah dengan pe yg dia da lakukan...mgkn menyesali perbuatannya...atau mgkn merasakan itu yang t'baik utk dirinya...wat ever...

12.Saya akan cuba :

..untuk menguruskan semula badan saya yang smkn m'bsr bagai johan nih...tensen...tensen...

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :

Forever n Ever...hehehe...

14.Telefon bimbit saya :

..jenama NOKIA 6300 yg diberikan oleh seseorang stlh kehilangn telefon gabak Mr. X...
thanx to WMN...w'pun murah, much appreciated...

15.Bila saya terjaga dari tidur :

..mesti tgk jam dulu mana la tau lupa nak set alarm...klu terbabas mmg masak ar...klu awl lagi blh la smbg tdo lg barang 2 or 3 minit sblm snooze sterusnya...hehehe...


16.Saya paling tak suka apabila :

..bla org ckp benda yg sma berulang2 kali..mmg sya akn cepat naek hangin...


17.Pesta/Parti adalah :

..satu event yg saya suke pegi...makan free doe...sapa tanak...nak2 lak pastu de sesi karok...pergh...x hengat dunia melalak smpai serak suara...any invitation for me?...hehehe


18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :

..of course la kucing saya kat kg..JACK...ala2 pursian lagi...

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :

..zaman sekolah menengah

masa tu x de problem...enjoy je gi skolah...mummy n abah pun jarang nak bg stress..suh study je...nak gi mana2 pun dpt diskaun...half price lagi...everyweekend de je plan berkelah la, tgk wayang la..really missed those memories...

20.Hari ini :

..hari rabu, bersamaan 1 Rejab 1430H...camne la aku blh lupa nak pose ari ni...

21.Malam ini saya akan :

..berdua lagi dengan Batrisya...nak wat camne da naseb...

22.Esok pula saya akan :

..esk kne pakai baju batik...mlsnya nak iron baju...n esok pay day yeey...
Confirm lepak Alamanda..


23.Saya betul-betul inginkan :

..sebuah happy family...inginkan sgt2...

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :

..tetiba nampak 3 biji jerawat tumbuh di muka...arrrggghhh tension nya...tetiba tahap confident level menurun secara mendadak...damn...

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :

..Of course la pusat membeli-belah.im a shopaholic...

26.Makanan Barat atau Jepun :

..Makanan Melayu ttp di hati...

27.Bilik yang terang atau gelap :

..kalo tdo sensorang nak blik terang...tp klu tdo berdua of course la blk gelap lagi mau tanya ka...heheheh

28.Makanan segera adalah :

..mcd...cannot live without it...im loving it...

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?

..pagi tadi..pd mr. x ...
"buat sesuatu keputusan dengan berlandaskan akal fkiran...pastikan keputusan itu adlh yang terbaik utk selamanya bkn hanya utk sementara"...

30.Siapa yang anda nak Tag?

..cik Lonia pls...

3 comments:

MY HEART said...

Akhirnya... ko buat gak tag nie. Berjaman aku menungggu ko settlekan tag ni taw...

Beb, aku terharu tag no. 29.. terkesan beb...

fuzzypeach said...

thanx...tanpa ko siapa la aku dlm blogging ni..hrp2 pas ni dia baca entry aku...

MY HEART said...

yup.. harap dia insap dear...
tapi sekiranya tokle gak.. just let him go...

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates