Wednesday, June 24, 2009

KAUNSELING

Pg isnin aku dpt panggilan dari JAS untuk tarikh kaunseling iaitu pada hari Selasa kul 2.30 ptg... at first aku hepi cos klu blh aku nak sgt kemelut ni berakhir secepat mungkin...tp tetiba berdebar2 lak...So. smlm aku dan Mr. x jumpa di JAS bertemu dgn Usz. Rif'at Basya...umur dlm awl 30-an dlm pengamatan aku seorang yang sgt pandai berbicara,lemah lembut mmg sesuai jadi seorang kaunselor...sumer kata-katanya benar belaka...rasa x puas berbicara lama dgnnya...ops..len mcm lak rasanya...neway aku puas at least Mr. x beri kerjasama yg baik n dalam sesi kaunseling tu msg2 meluahkan perasaan yg selama ini terbuku di hati walau pun msh de byk yg t'buku di hati msg2...

selepas sejam setengah, sesi kami tamat, tp akn disusuli sesi dengan ibu msg2 mggu dpn...mggu berikutnya barula kami perlu dtg sekali lagi utk sesi terakhir sblm kptsn mktamad dibuat...ntahla sbg hambaNya yg lemah aku berserah...bkn berserah semata2 tp aku rasa aku da berusaha sehabis mgkn, berikhtiar hgga ke ttisan terakhir...so pe saja keptsan yg dia buat aku TERIMA...

My Lil' Heart : teringat kata2 ust...What goes Around, Comes Around...

2 comments:

MY HEART said...

Beb,

Hukum karma beb. Sabo k! Aku tau ko tabah sebab hanya orang yang mengharungi semua pekara ini tanpa setitis air mata saja yang tabah menghadapainya. Aku yakin ko kuat dan aku yakin ko memang seorang yang sabar dan tabah.

Walau apapun yang berlaku, aku tetap di belakang ko dan aku tetap ada disisi ko no matter what.

Loving u babe...

fuzzypeach said...

Beb,

Thank u so much... i luv u too...

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates