Tuesday, January 3, 2012

Selamat Datang 2012...Selamat Tinggal 2011

Assalamua'alaikum...

Rasanya da terlalu berhabuk dan bersawang blog ni...hehehe...xtau nape rasa malas sgt nk hapdate walaupun de mcm2 yg berlaku...Insya'allah sempena Tahun Baru dan Azam Baru, aku akan mula berblogging semula.. Thanx to my BFF yang x jemu2 convince aku suh aktif blogging semula... harap2 mood ni akan berterusan...

Malam New Year aku x ke mana2 pun just hangout kt umah...tepat 12 mlm just tgk bunga api dari balkoni umah...sorry x sempat nk snap pix sbb bateri hp flat lak hampehs tul... tp bunga api kt sni x se'happening' kt Malaysia..Aduyai...time2 cenggini mulalah nk emo tingat kenangan kt Malaysia Tanah Tumpah Darahku...huhu... Kalau kt Malaysia mesti meriah dengan Konsert Ambang Tahun Baru x ckp ngan tu dentuman bunga api berlawan2 :(

Watever it is, life must go on kan... xkesah la smbut tahun baru kt mana sekali pun yang penting harapan aku, Semoga Tahun 2012 akan lebih baik dari tahun sebelumnya Amin...


"Happy New Year Everyone"


My Lil' Heart : Baru dua minggu kt sini da mula survey tiket untuk blk Msia lg...obviously im homesick :(

4 comments:

Cikwa said...

oh yeahhh!! selamat berblogging semula..jgn dah sampai ujung tahun baru nak apdet yeee..kekeke

fuzzypeach said...

Thanx Ju'a....Insya'allah...Azam baru :)

Kak Jejars said...

welcome back dear... ni yang aku suka ni ^_^... hari2 update tau.. rindu nak baca citer ko kat sana ^_^... keep it up beb ^_^

fuzzypeach said...

Thanx beb..will try my best...thanx for your ongoing support :)

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates