Tuesday, May 10, 2011

MummySyafie GA Contest...

Arini bukak je blog terus kene tag ngan Zura ttg contest ni...Ekceli mmg aku nk join pun contest ni...dpt barang GUESS tu..sape x nak...aku lak mmg peminat setia GUESS...tp yg join contest ni punyala ramai...kalau xpat pun x pe la...tp kalau dapat Alhmdulilah...

Contest ni kira first time la aku join...sblm ni nk join tp malu...heheheh...tp since yg organize contest ni aku kenal so y not give a try.... x rugi pun... syarat-syarat nk join MummySyafie GA Contest ni pun mudah je;

  • First, mestila jadi FOLLOWER MummySyafie dulu...klu x cmne nk join kan....
  • Then, buat BANNER and backlink ke link ni
  • After that, wat la satu entry tentang GA Contest ni...
  • In Addition, tag la 3 org rakan anda tuk join skali GA contest ni
  • Finally, taipkan "saya nak GA ni" beserta dengan url 'contest' korang (url entry korang ttg contest ni...) di ruangan komen di blog MummySyafie...
Senang kan....semudah 1,2,3... so pe lagi jom la ramai2 memeriahkan lagi GA contest ni...btw, lupa lak aku nk tag Intan, Finaz & Huda... Gud luck guys... Semoga berjaya....


My Lil' Heart : xcited cos first time join contest...hehehe....

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates