Tuesday, April 19, 2011

Outing for Windhoek, City Tour - Day 2


So arini citer outing windhoek for day 2...since smalam da seharian pusing town so arini for shopping sahaja ahaksss....kt sni hanya de je yg paling femes Maerua Mall ngan WernHill Mall...kiranya tempat paling happening kt sni la esp Maerua Mall...disebabkan ari ahad sumer kedai tutup kul 1 petang so, ktorang agak rushing gak la coz pas setel menyoping aku nk kene check out rumah tumpangan and pindah rumah aku....yeayyy... x sabar rasanya...

Basicly antara Maerua Mall ngan WernHill Mall x banyak beza...klu untuk supermarket untuk Maerua Mall de Checkers...tapi tuk WernHill Mall de ClicknPay...di Maerua Mall lebih banyak pilihan sbb selain supermarket de barang2 elektrik (hifi corporation), de barang komputer, barang2 sukan, perhiasan rumah dan paling aku suke 'body shop' hehehhe.... klu kt Wernhill Mall x byk pilihan sgt selain kedai baju de gak perhiasan rumah dan yg paling best barang2 kemas sebab kat Namibia mmg terkenal dengan batu permata dan diamond (sygnya aku x minatla brg kemas)...selain dua shopping mall yg besar ni de gak tmpat nk shopping macam game (kat sni jual barang2 elektrik dan households sahaja), shoprite dan Spar (dua2 ni aku x pegi lagi)... sebelum balik sempat la lunch kt KFC (walaupun x sesedap KFC, aku belasah je la tanpa rasa was2)...so, berakhir lah sudah city tour selama sehari setengah...pasni kte cekidout rumah aku k since ramai sgt yang terconfuse...

Maerua Mall dari Pintu Utama


Maerua Mall dari Tepi

WernHill Mall


ClicknPay



My Lil' Heart : kredit dis foto to google since masa ni x pasan bateri da flat huhu...

3 comments:

nhhuda said...

masyukk a k.Mas g sana. hehe~

MY HEART said...

mall dia cam tesco nilai kan beb kan...

tapi cam best je beli belah kat sana.. barang2 dia menariks kelbu....

fuzzypeach said...

nh huda : Alhmdulilah...rezeki anak....

beb : lebih kurang la...xde makna nya best, sumer barang mahal dari M'sia...

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates